Thursday 13 December 2012

merungut...!!!

hai...entry aku pon dah semacam gayanya.
MERUNGUT...!!!
sape yang tak pernah merungut hidup ni???
habaq mai kat cek...
konpem semua pernah merungut
tak kira la bisu ke tak bisu ke
bila ada ketidakpuasan hati
maka berlakulah aktiviti MERUNGUT nihhh
(ada ke orang merungut tak pasal2?)
aku pun selalu jgk merungut...
sape suka merungut angkat tangan???
maunye korang nak angkat kn.
dalam setahun lebih ni aku banyak merungut
kepada insan yang terpilih ni
aku tau orang lain pun mesti ada merungut pasal aku
aku tau...tapi aku buat tak tau je
sebab aku tau
aku tak sempurna cam depa
opppsss...stop.
ok...kita kembali kepada insan terpilih nihhh
aku bukan benci dia
tapi...banyak benda yang aku susah nak ungkap dengan kata2
(walaupon aku taip je)
kalau korang nak tau kena rasa sendiri pengalaman tuhhh
baru rasa nikmatnya hidup bersama insan terpilih cam ni.
memang aku bersabar...sangat2 bersabar
kalau tak sabar takkan aku blh hidup dgn dia bertahun lamanya
tapi sabar pon ada hadnya
bila dah lampu isyarat merah pon nak main langgar
maunya aku tak berapi???
aku harap Allah kuatkan hati aku, kuatkan Iman aku
biar aku lalui perjalanan hidup bersama dia dengan tenangnya
cukuplah untuk kali ni...(walaupon dah berkali-kali)
aku tak benci dia
aku cuma tak suka cara dia
dia tak salah tapi
mungkin cara dia tak sesuai untuk orang macam aku...
(walaupon orang lain rasa benda yang sama)
lastly...aku bukan insan sempurna

No comments:

Post a Comment