Saturday 3 March 2012

JANGAN PERNAH TAKUT UNTUK MENCUBA

JANGAN PERNAH TAKUT UNTUK MENCUBA
 

Hidup ni tak pernah lari dari pengalaman...pengalaman yang banyak mengajar kita erti sebuah kehidupan. adakalanya aku takut untuk mencuba kerana aku risau aku tak mampu untuk melakukan yang terbaik...tapi aku masih ingin menimba pengalaman walaupun adakalanya terdapat pelbagai persepsi. kita menerima persepsi berlainan dari setiap orang dan kita tak kan mampu untuk mengikut semua persepsi tu...apa yang aku mahukan adalah pengalaman yang dapat memberikan aku satu nafas baru dalam meniti kehidupan mendatang sebagai bakal pendidik.
Tak lama lagi aku dan kawan-kawan yg lain akan menjadi bakal "usahawan"... tapi di kiosk jerr pon. macam2 cabaran bakal kami tempuhi dengan kesibukan persatuan, kuliah dan exam serta risiko dalam berniaga..namun kita hanya merancang tapi Tuhan yang akan menentukan... aku berharap Allah memberkati perjalanan hidup aku...Aminn. apa yang penting "jangan pernah takut untuk mencuba"

No comments:

Post a Comment